Багатофункціональна електронна картка «Муніципальна картка «Картка киянина» (далі – муніципальна картка «Картка киянина») - це багатофункціональний електронний платіжний засіб, в будь-якій формі, на будь- якому носії, який містить персональні дані та дає змогу ідентифікувати утримувача картки, за допомогою якого надаються пільги, доплати, допомоги, компенсації, сервіси, послуги та знижки його утримувачам на території міста Києва.
Категоріям осіб, яким надано право безоплатного проїзду та проїзду з частковою оплатою у міському пасажирському транспорті загального користування міста Києва, який працює у звичайному режимі руху після отримання нової муніципальної картки «Картка киянина» необхідно обов’язково звернутись до Управління соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій за місцем реєстрації або до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з оригіналами та копіями документів, для підключення транспортного додатку в іншому випадку з муніципальної картки «Картка киянина» можуть бути списані кошти за проїзд на загальних умовах.
Нова муніципальна картка «Картка киянина» починає діяти через 3 доби.