Головна  →  Діяльність  →  Реабілітація осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю  →  Реабілітація дітей з дитячим церебральним паралічем

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю

Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 309, для безоплатного забезпечення дитини з інвалідністю реабілітаційними послугами один із батьків дитини чи її законний представник разом із заявою подає оригінали та копії документів до Управління соціального захисту населення районної у місті Києві державної адміністрації.

Зазначені документи подаються в оригіналах, для звірки з копіями:

паспорт громадянина України законного представника дитини з інвалідністю;

реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини, одного з її батьків (законного представника), супроводжуючої особи (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті громадянина України).

свідоцтва про народження дитини або з 14 років паспорт дитини;
реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини;
індивідуальну програму реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
виписку з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я;
документ, який підтверджує статус дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування (для дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування);
Місцевий орган на підставі зазначених документів формує особову справу дитини.

Заява разом з необхідними документами приймається місцевими органами.
Копії документів засвідчуються посадовою особою місцевого органу.

Для забезпечення дитини реабілітаційними послугами заява разом з необхідними документами з 01.01.2021. приймається місцевими органами за місцем реєстрації дитини лише у разі надсилання їх поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства соціальної політики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг.

Заява разом з необхідними документами для забезпечення дитини реабілітаційними послугами приймається також уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та адміністраторами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати надходження відповідному місцевому органу.

У разі відсутності уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або адміністратора центру надання адміністративних послуг заява разом з необхідними документами для забезпечення дитини реабілітаційними послугами подається до місцевих органів.

Для забезпечення дитини реабілітаційними послугами посадова особа виконавчого органу або адміністратори центру надання адміністративних послуг, які приймають заяви разом з необхідними документами, до 01.07.2021 за наявності технічної можливості реєструють заяви, формують електронну справу (заповнюють відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Міністерства соціальної політики) і не пізніше наступного робочого дня надсилають електронну справу відповідному місцевому органу з використанням засобів електронного зв’язку через інформаційні системи Міністерства соціальної політики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».

Перелік реабілітаційний установ розміщений на сайті Міністерства соціальної політики України.

Версiя для друку