Головна  →  Офіційні новини  →  22 грудня 2023

Гаряча лінія

За понад вісім місяців роботи Гарячої лінії 7891 киянин отримав допомогу у вирішенні соціальних питань

Гаряча телефонна лінія з питань надання соціальних послуг киянам розпочала роботу у Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування у березні цього року. За весь період її роботи три оператори прийняли 7891 дзвінок. Основними категоріями додзвонювачів були одинокі/одиноко проживаючі літні кияни, особи з інвалідністю та внутрішньо переміщені особи. Зокрема кияни зверталися з питань отримання продуктових наборів, матеріальної допомоги, засобів особистої гігієни, призначення соціального робітника, надання транспортних та інших соціальних послуг для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку тощо.

Більшості громадян були надані роз’яснення з порушених питань, а звернення 81 особи передані до відділень Київського міського та районних територіальних центрів соціального обслуговування для оперативного вирішення, а також операторами Гарячої лінії забезпечено контроль за їхнім виконанням. Цим громадянам, в залежності від їхніх потреб, було екстрено надано натуральну допомогу у вигляді вживаних речей, взуття, інших предметів першої необхідності, надано послуги з перевезення, забезпечено засобами особистої гігієни, засобами реабілітації, надано допомогу в оформленні документів для отримання соціальних послуг у територіальному центрі і вже розпочато їх надання відповідно до укладеного договору.
Також до  Гарячої лінії за цей час надійшло 1090 дзвінків з інших питань, які не належать до її компетенції, а саме: щодо виплати внутрішньо переміщеним особам, виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, видачі посвідчень членам сім’ї загиблого військовослужбовця, безоплатного проїзду в громадському транспорті, оздоровлення пільгових категорій, нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, виплати по народженню дитини, пільгового харчування в школі для дітей, виплати на поховання, надання соціальних послуг та матеріальної допомоги у інших містах України та ін. Громадян було переадресовано за належністю.
Як показує аналіз дзвінків на Гарячу лінію, багато мешканців Києва мають потребу в отриманні різної допомоги, проте вони не знають, до яких саме установ потрібно звертатися. Тому одним із головних завдань нашої роботи є правильно скоординувати людину, щоб кожен міг отримати вірну інформацію і, в разі необхідності, оперативно отримати необхідні соціальні послуги та допомогу.

Оператори Гарячої лінії надають інформаційні послуги, зокрема:

  • роз’яснення з питань:
  1. Порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями та ін.);
  2. Порядку звернення для отримання соціальних послуг;
  3. Переліку документів, необхідних для отримання соціальних послуг;
  • інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»:
  1. Продуктових наборів;
  2. Засобів особистої гігієни (підгузки, пелюшки, урологічні прокладки);
  3. Наборів миючих засобів;
  4. Одноразової матеріальної допомоги;
  5. Засобів реабілітації (палиці, милиці, крісла колісні, інвалідні візки, ходунки, протипролежневі матраци тощо)
  • інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб з інвалідністю;
  • інформацію щодо отримання соціальних послуг через соціальне замовлення;
  • контактну інформацію надавачів соціальних послуг.
Перейти до спискуВерсiя для друку