Київський міський Центр гендерної рівності, запобігання та протидії насильству
Адреса: 04050,
м. Київ, вул. Іллєнка, 20
Їхати: від ст. м. "Лук'янівська", тролейбус №16, 19 або маршруткою до зупинки "вул. Якіра"
Телефони: 15 00 (зі стаціонарного), 044-272-15-00 (з мобільного)
e-mail: [email protected]
Київський міський Центр гендерної рівності, запобігання та протидії насильству очолює
Зотова Тетяна Геннадіївна
Київський міський Центр гендерної рівності, запобігання та протидії насильству та його структурні підрозділи - Притулок для жінок, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, а також кімнати кризового реагування для осіб, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
Київський міський Центр гендерної рівності, запобігання та протидії насильству - заклад, метою якого є діяльність, спрямована на реалізацію різних прав та можливостей жінок і чоловіків шляхом забезпечення гендерної рівності в усіх сферах суспільного життя, реалізацію соціально-освітніх програм та курсів, надання соціальних послуг (інформування, консультування, надання короткострокового та довгострокового місця безпечного цілодобового тимчасового перебування на базі Кімнати кризового реагування та Притулку) особам, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
На базі Центру працює цілодобова Служба “Телефон довіри” - 15 00 (зі стаціонарного), 044-272-15-00 (з мобільного)
Це отримання кваліфікованої, анонімної та безкоштовної інформаційно-консультативної допомоги з соціально-психологічних та інших питань, поширення інформації про діяльність Центру.
Одними із основних завдань цілодобової Служби “Телефон довіри” також є:
♦ кризове консультування постраждалих від домашнього насильства осіб: попередження негативних психологічних проявів, суїцидальних намірів, агресії, кризових станів та відхилень; зниження гостроти психологічних станів і реакцій, переживання людиною екстремальної, психотравмуючої ситуації; надання допомоги у пошуку шляхів виходу з кризової ситуації, яка склалась у житті конкретної людини та можливості переживання актуальних особистісних конфліктів;
♦ надання рекомендацій, при потребі, щодо звернень до інших фахівців і служб, які діють у столиці і є компетентними у даній проблемі, і можуть більш повно та кваліфіковано забезпечити їхні запити.
Звернувшись до психолога на цілодобову Службу “Телефону довіри”, ви маєте можливість підібрати зручний час для консультацій у психологів, лікаря-психолога та юрисконсультів Центру з питань:
- надання киянам практичної допомоги у збереженні психологічного здоров'я, поліпшення становища і підвищення їхньої самосвідомості, надання первинної правової допомоги;
- надання правової допомоги.
Найчастіше кияни звертаються з питаннями щодо:
♦ домашнього насильства;
♦ суїцидальних намірів;
♦ кризових станів;
♦ проблем у стосунках;
♦ розірвання шлюбу і поділ майна;
♦ стягнення аліментів на користь неповнолітніх дітей;
♦ захист трудових прав.
Кімнати кризового реагування - структурний підрозділ Центру
До “кризової кімнати” є можливість цілодобового поселення, без медичних довідок та інших додаткових документів. Максимальний термін перебування у кімнаті кризового реагування 10 діб, а у притулку - 90.
Потрапити до кімнати кризового реагування постраждала особа може, викликавши поліцію, звернувшись особисто до Київського міського Центру гендерної рівності, запобігання та протидії насильству чи до соціальних служб, які підготують направлення.
Притулок для тимчасового перебування жінок, що зазнали насильства у сім'ї
Притулок для тимчасового безпечного перебування жінок, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
Притулок створено для надання допомоги жінкам, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі з метою забезпечення постраждалих осіб місцем довгострокового безпечного перебування.
У Притулку з постраждалими жінками працює психолог, надаються юридичні консультації, пакет побутових послуг, надання постраждалим жінкам за місцем безпечного тимчасового цілодобового перебування комплексної допомоги (психологічної, соціально-побутових, інформаційних, юридичних та інших послуг) на основі оцінки їх потреб та індивідуального підходу до особи з урахуванням віку, статі, стану здоров’я та соціального становища